دانلود آهنگ کاش رضا بهرام
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه آهنگ کاش رضا بهرام در وب سایت موزیک ویدئو 

کاش راه دوری بین ما بود کاش سرنوشت ما جدا بود

از تو فکر من رها بود گر ندیده بودمت ای یار

عشق دید خانه ات خراب است عشق هر چه گفته ای سراب است

این چه حق انتخاب است که ندارم خبر از دلدار

تو همانی که رگ خواب مرا میدانی تو همانی که به درد دل من درمانی

باورت کردمو گفتی تا ابد میمانی

دیدی آخر که تو رفتی و من اینجا ماندم دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم

تنها یار بی کسی یا دیدی تنها ماندم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

جستجوی متن ترانه ها در موزیک ویدئو 

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی

تو امید به هر که بستی رفت و آخرش شدی تنها

من یک غم ادامه دارم من بغض آخرین قرارم

که هنوز در انتظارم برسی به داد این شب ها

معرفی برترین آلبوم ها در سایت موزیک ویدئو

تو همانی که رگ خواب مرا میدانی تو همانی که به درد دل من درمانی

باورت کردمو گفتی تا ابد میمانی

دیدی آخر که تو رفتی و من اینجا ماندم دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم

تنها یار بی کسی یا دیدی تنها ماندم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

 اسامی خوانندگان جدید در موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: